یورپی ملک ہالینڈ کی پارلیمنٹ میں پہلی بار ایک مراکشی نژاد خاتون رکن پارلیمنٹ اسپیکر منتخب

Holland Parliment

Holland Parliment

پیرس (زاہد مصطفی اعوان) مراکشی نژاد خاتون ہالینڈ کی اسپیکر منتخب یورپی ملک ہالینڈ کی پارلیمنٹ میں پہلی بار ایک مراکشی نژاد خاتون رکن پارلیمنٹ اسپیکر منتخب ہوئی ہیں۔ خدیجہ عریب ایام جوانی میں افریقا کے عرب ملک مراکش سے ہالینڈ منتقل ہوئی تھیں جہاں انہوں نے ہالینڈ کی لیبر پارٹی کے پلیٹ فارم سے سیاست میں حصہ لینا شروع کیا۔

العربیہ ڈاٹ نیٹ کے مطابق خدیجہ عریب پہلی عرب نژاد خاتون ہیں جو ہالینڈ کی پارلیمنٹ کے ’’سیکنڈ چیمبر‘‘ سے ایوان کی صدارت کریں گی۔ہالینڈ کے سرکاری اعداد و شمار کے مطابق ملک کی 17 ملین آبادی میں تین لاکھ 80 ہزار افراد مراکشی نژاد ہیں۔ حال ہی میں پارلیمنٹ میں اسپیکر کے چناؤ کے لیے ہونے والی رائے شماری میں کل 150 رکنی ایوان میں 134 ارکان نے رائے شماری میں حصہ لیا۔

خدیجہ کے حق میں 83 آئے۔خیال رہے کہ خدیجہ عریب کی سنہ پیدائش سنہ 1960ء کا ہے۔ ایام جوانی میں وہ مراکش سے ہالینڈ ھجرت کر گئی تھیں۔خیال رہے کہ ہالینڈ میں منتقل ہونے والے مراکشی شہر وہاں پر مختلف شعبہ ہائے زندگی میں نمایاں خدمات انجام دے رہے ہیں۔ وہاں کی سیاست میں بھی مراکشی باشندے بڑھ چڑھ کر حصہ لیتے ہیں۔

سنہ2009ء میں ہالینڈ کے شہر روٹر ڈام کے ڈپٹی میئر کا عہدہ بھی ایک مراکشی نژاد احمد ابو طالب کو سونپا گیا تھا۔ہالینڈ میں سیاسی اور سماجی خدمات انجام دینےکے باوجود وہاں کے حقیقی باشندوں کی جانب سے مراکشی شہریوں کو سیاسی اور سماجی تفریق کا بھی سامنا کرنا پڑ رہا ہے۔