حاجی سید ظریف شاہ صاحب کی طرف سے پی ٹی آئی فرانس اور پیرس میں دیگر سیاسی و سماجی شخصیات کو گرینڈ افطار ڈنر دیا گیا

France Iftar Party

France Iftar Party

فرانس (یاسر قدیر) پیرس کی ہر دلعزیز سیاسی و فلاحی کاموں میں بڑھ چڑ کر حصہ لینے والے محترم حاجی سید ظریف شاہ صا حب جو کے اپنے دھیمے مزاج اور خوش گفتاری کی وجہ سے پیرس کی پاکستانی کمیونٹی کو اپنا گرویدہ کر لیتے ہیں انہوں نے روایت برقرار رکھتے ہوے٢١ رمضان بروز بدھ شہادت حضرت علی کرم الله وجیہ کے موقع پر پی ٹی آئی فرانس اور پیرس میں دیگر سیاسی و سماجی شخصیا ت کو گرینڈ افطارڈنر دیا۔

ڈنر میں یاسر قدیر .منور جٹ .چودھری گلزار احمد لنگڑال .اشفاق احمد چودھری .سہیل بھدر .خالد پرویز چودھری .ملک سعید .بابر علی .ملک ظفر .مبارک خان.راجہ محمد عجب .احمد علی شاہ ۔کامران گھمن .ملک منیر احمد .اشرف گوندل.و دیگر نے شرکت کی۔

میڈیا کے عمیر بیگ . علی اشفاق اور یاسر الیاس نے کوریج کی.پروگرام میں تلاوت کلام پاک کے بعد موقع کی مناسبت سے قصیدہ حضرت علی کرم الله وجیہ کی شان میں پڑھا گیا جس سے ماحو ل میں روحانی کفیت پیدا ہو گئی۔

آخر میں تمام مہمانوں نے کہا کے محترم حاجی سید ظریف شاہ صا حب کے بہت مشکور ہیں جو کے دیار غیر میں پاکستانی حلقہ احباب کو مل بیٹھنے کا موقع میسر کرتے رهتے ہیں .پروگرام کے اختتام پر حاجی سید ظریف شاہ صا حب نے تمام مہمانوں کا شکریہ ادا کی۔