بھارتی مقبوضہ کشمیر میں انڈین آرمی کی جانب سے د ہشتگردی میں معصوم کشمیریوں کے قتل عام کی بھر پور مذمت کرتے ہیں ۔ نیپ برطانیہ

JKNAP News

JKNAP News

لیوٹن برطانیہ ( نمائندہ خصوصی ) جموں کشمیر نیشنل عوامی پارٹی بر طانیہ کے مرکزی رہنما شوکت مقبول بٹ ، برطانیہ کے صدر محمود کشمیری اور جنرل سیکرٹری آصف مسعود نے جاری کردہ بیان میں کہا کہ جموں کشمیر معصوم کشمیریوں کے قتل عام کی بھر پور مذمت کرتے ہیں بھارت حکومت آپے سے باہر ہو کر اپنا اصل چہرہ دنیا کے سامنے رکھ رہی ہے۔ بھارتی حکومت کے تمام تر عزائم دنیا کے سامنے واضع ہو چکے ہیں ۔ یاسین ملک کے خلاف بھی کاروائی کی بھر پور مذمت کرتے ہیں ۔ کشمیر میں امن ہی ایشیاء میں امن کی ضمانت ہے ۔

کشمیر پر غاصبانہ قبضہ اور بھارتی افواج کی جانب سے نہتے کشمیریوں کو آئے روزجارحیت اور وحشیانہ تشدد کا نشانہ بنایا جا رہا ہے ۔ بھارت کشمیر یوں پر تشدداور شہید کر کے اپنے مضموم مقاصد میں کامیاب نہیں ہو سکتا کشمیری اپنے بنیادی مؤقف سے دستبردار نہیں ہونگے ۔کشمیر ی اپنے شہداء کی قربانیوں کو رائگاں نہیں جانے دیں گے۔ جموں کشمیر نیشنل عوامی پارٹی نے ہر دور میں ظلم ،جبر اور بربریت کے خلاف حق کی آواز بلند کی ہے اور ہر دور میں کرتے رہیں گے اور ریاست جموں کشمیر میں غیر استحصالی نظام کے قیام تک اپنی جدو جہد جاری رکھیں گے ۔

JKNAP News

JKNAP News

JKNAP News

JKNAP News