آئرلینڈ کے ممتاز قانون دان امتیاز خان کا الطاف حسین کے خلاف سکاٹ لینڈ یارڈ کو خط

Imteaz Khan

Imteaz Khan

آئرلینڈ (فرخ وسیم بٹ سے) گزشتہ دنوں ایم کیو ایم کے قائد الطاف حسین نے پاکستان کے خلاف بیانات اور نعرے بازی کرنے پر پاکستان کی سیاست میں ایک طوفان کھڑا کر دیا جس پر پاکستان کی تمام سیاسی، مذہبی اور تمام مختلف تنظیمات اور پوری قوم کی طرف سے الطاف حسین کے خلاف شدید نفرت کا اظہار ہوا۔

پاکستان کی طرح دنیا بھر میں تمام پاکستانی تنظیمات اور ہر محب وطن نے پاکستانی نے الطاف حسین کے ان بیانات کی شدید مذمت کی۔

اس سلسلے میں آئرلینڈ کے ممتاز اور سینئر وانون داں امتیاز خان نے بھی الطاف حسین کے ان پاکستان مخالف بیانات اور پاکستان کے خلاف نفرت اینگیز نعروں کی مذمت کرتے ہوئے کہا کہ ہمارا جینا مرنا وطن عزیز کیلئے ہے۔ یہ وطن ہمارے بزرگوں نے لاکھوں قربانیاں دے کر حاصل کیا ہے۔ اس کے خلاف بولنے والے ہر شخص کی زابان کاٹ دی جائے گی۔

امتیاز خان نے اس سلسلے میں الطاف حسین کے خلاف سکاٹ لینڈ یارڈ کو ایک لیٹر بھی لکھا جس میں انہوں نے کہا کہ الطاف حسین برطانیہ میں بیٹھکر پاکستان کے خلاف نفرت انگیز تقاریر کرتا ہے اور ایم کیو ایم کے ورکرز کو پاکستان، پاکستان آرمی اور پاکستان میڈیا پر حملہ کرنے پر اشتعال دلاتا ہے۔

امتیاز خان نے اپنے اس خط میں یہ بھی کہا کہ میں نے اس سے قبل 2012 اور 2013 کو بھی الطاف حسین کے ان بیانات کی وجہ سے میڑو پولیٹن پولیس لندن London MetroPolitan Police کو خط لکھا تھا آپ نے کہا میں اس خط کے ذریعے درخواست کرتا ہوں کہ الطاف حسین کے ان پاکستان مخالف بیانات اور اشتعال انگیز تقاریر پر الطاف حسین کو گرفتار کرکے اس کے خلاف مقدمہ چلایا جائے۔