مینڈرین آرچرڈ سنگاپور کو 27 ویں سالانہ ٹی ٹی جی ٹریول ایوارڈز میں سنگاپور کا بہترین شہری ہوٹل قرار دے دیا گیا

Mandarin Orchard Award

Mandarin Orchard Award

سنگاپور (اکرام زینی) میریٹس ہوٹلز اینڈ ریزورٹس کا پرچم بردار مینڈرین آرچرڈ سنگاپور حال ہی میں مکمل ہونے والے 27 ویں سالانہ ٹی ٹی جی ٹریول ایوارڈز 2016ء میں ٹریول سپلائر ایوارڈز زمرے میں “بہترین شہری ہوٹل – سنگاپور” کے طور پر ابھرا ہے۔

ٹی ٹی جی ایشیا کی جانب سے منظم کردہ ٹی ٹی جی ٹریول ایوارڈز ایشیا بحر الکاہل کی سفری تجارت میں بہتر سے بہترین کو نوازتے ہیں، جس میں ٹی ٹی جی ایشیا، ٹی ٹی جی انڈیا، ٹی ٹی جی چائنا، ٹی ٹی جی مائس، ٹی ٹی جی ایسوسی ایشنز اور ٹی ٹی جی-بی ٹی مائس چائنا کے قارئین اپنے پسندیدہ سفری و تجارتی اداروں کے لیے رائے دیتے ہیں۔

یہ پانچواں موقع ہے کہ مینڈرین آرچرڈ سنگاپور کو یہ موقر اعزاز نوازا گیا ہے، جسے پہلی بار 2010ء میں حاصل کیا گیا تھا اور اس کے بعد 2013ء، 2014ء اور 2015ء میں۔

میریٹس ہوٹلز اینڈ ریزورٹس کے چیف آپریٹنگ آفیسر تان کم سینگ نے کہا کہ “رواں سال میں فاتحین کے نمایاں سلسلے کے ساتھ تسلیم کیا جانا باعث فخر ہے۔

یہ اعزاز ہمارے برانڈ پر بڑھتے ہوئے یقین سے کہیں آگے ظاہر کرتا ہے کہ مینڈرین آرچرڈ سنگاپور نمایاں ہے اور جب موقع آتا ہے تو اپنا اثر قائم کر رہا ہے، اور ہمارا قدر بڑھانے کا عمل وہی ہے جو ہمارے ہدف پر موجود صارفین چاہتے ہیں۔ ہم اس کامیابی کو اپنے بہترین صارفین اور صنعتی شراکت داروں کے سامنے پیش کرتے ہیں اور ہر مینڈرین آرچرڈ سنگاپور کی ٹیم کے ہر رکن کے ساتھ۔”

مہمانوں کو 40 سال سے برانڈز کے مخصوص ایشیائی رونق، گرم جوشی اور خیال دینے والا 1,077 کمروں کا مینڈرین آرچرڈ سنگاپور سنگاپور کے قلب میں عالمی سطح پر معروف خریداری علاقے میں ایک جامع خوردہ و مہمان نوازی تجربہ اٹھانے کے خواہشمند ذی شعور بین الاقوامی مسافروں کے لیے پسندیدہ قیام گاہ ہے۔

ای میل: ikram.zainy@meritushotels.com