جدہ میں پاکستان تحریک انصاف نے 14 اگست شاندار طریقے سے منایا

Jeddah PTI 14 August Ceremony

Jeddah PTI 14 August Ceremony

جدہ (نوید فاروقی) جدہ کے مقامی ہوٹل میں پاکستان تحریک انصاف نے 14 شاندار طریقے سے منایا تقریب میں پاکستان تحریک انساف ویسٹرن ریجن جدہ کے صدر پروفیسر سلطان عبدالباسط، نائب صدر الیاس قاضی، جنرل سیکرٹری قاسم دستی، تبوک کے کوارڈینیٹر معروف گل مکہ کے کواردینیٹر اکرام اللہ خان۔ دوبئی کے سابقہ صدر نذیر چغتائی اور سینئر ممبران و کارکنان نے شرکت کی۔

تفصیل کے مطابق جدہ کے مقامی ہوٹل میں پاکستان تحریک انصاف نے 14 اگست کا دن پورے جوش و جذبے کے ساتھ منایا ۔تقریب میں عہدیداران ،ممبران اور کارکنوں کی کثیر تعداد میں شرکت کی۔

تقریب سے خطاب کرتے ہوئے شرکاء نے کہا پاکستان کو ایک طویل جدو جہد اور لازوال قربانیوں کے بعد حاصل کیا گیا ہم جشن زادی جتنے بھی جوش و خروش سے منا لیں مگر اس زاد ی کے حصول کے لئے دی گئی لاکھوں قربانیوں کو کبھی نہیں بھلا سکتے ایک طرف زادی کے حصول کی خاطر دی گئی قربانیاں پاکستانیوں کے دلوں کو جھنجھوڑ دیتی ہیں تو دوسری طرف تحفظ پاکستان کی خاطر نچھاور کی گئی جانیں یہ باور کراتی ہیں کہ کوئی مائی کا لال اس وطن عزیز کو میلی آنکھ سے نہیں دیکھ سکتا۔

تقریب میں عہداران کے علاوہ سینئر ممبران نے بھی خصوصی طور پر شرکت کی جن میں شہباز بھٹی سعید صاحب،سمیع اللہ ایڈیشنل ہیڈ لیبر ،آصف قذافی ایڈشنل انفارمیشن سیکرٹری عدنان لیاقت ایڈیشنل جنرل سیکرٹری ،خالد ظہیر ،ابرار خان،اور انصافین کے سید راشد علی شاہ اور ڈاکٹر عمران نے بھی شرکت کی ،تقریب میں جشن آزادی کے موقع کی مناسبت سے کیک بھی کاٹا گیا۔