سٹاک ہوم میں عیدالضحی کی نماز 9 بجے شیستا ریکٹ ہال میں ادا کی جائے گی۔ زمان خان

Zaman Khan

Zaman Khan

سٹاک ہوم (کاشف عزیزبھٹہ سے) سویڈن کے دارلحکومت سٹاک ہوم میں پاکستانی برادری کے لیے شیستا ریکٹ ہال میں عیدین کےموقع پرایک بہت بڑےم رکزی اجتماع کا انعقاد کیا جاتا ہےاس سال بھی 24 ستمبر بروز جمعرات عید اضحی کے موقع پر عید کی نماز کی ادائیگی کے لیے شیستا ریکٹ ہال میں عید کی نمازکے اجتماع کا انعقاد کیا گیا ہے۔عید کی نماز24 ستمبربروزجمعرات 9 بجے (Danmarksgatan 46.164 40) میں ادا کی جائے گی۔

سویڈن میں پاکستانی برادری کی معروف سماجی شخصیت اور شیستا ریکٹ ہال میں ہونے والی نماز عید کے اجتماع کے آ رگنائیزر زمان خان نےبتایا کےگزشتہ سالوں ہونے والے عید کے اجتماعات کی طرح اس سال بھی پاکستانی برادری کےلیے 24 ستمبر بروزجمعرات شیستا ریکٹ ہال میں عید الضحی کی نمازکےاجتماع کا اختمام کیا گیا ہےانہوں نےکہا گزشتہ تقریبات کی طرح اس عید کے موقع پر بھی سٹاک ہوم میں بسنے والے پاکستانئیوں کو فون کالز اور فون پر ایس ایم ایس کے زریعہ مطلع کیا گیا ہے۔

زمان خان نے تمام دوستوں اور فیملیز سے گزارش کی کہ وہ وقت کی پابندی کی کوشش کریں اور نماز کے لیےجائےنماز گھروں سے اپنے ساتھ لے کر آ ئیں۔ زمان خان نے سویڈن اورسویڈن سےباہر بسنے والے تمام پاکستانئیوں اوراہل اسلام کو خج اور عید کی مبارکباد دیتےہوئےسب کے لیے نیک تمنائوں کا اظہارکیا۔